Göteborg med Celina<3

Kom hem sent igår från Göteborg så då orkade jag inte skriva något. Celina och jag har haft skoj som alltid :D Bilder på allt jag har köpt kommer senare idag...

Kom dit i onsdags och då gjorde vi typ inget vettigt. 

I torsdags var vi i Nordstan och shoppade typ hela dan.

I fredags var vi på Universeum men det var sjukt mycket folk så det var lite trist. Efter Universeum skulle pappa hämta oss, men han körde vilse och eftersom vi inte hittade något bra ställe och äta på gick vi till Netto och handlade och sen hade vi picknick utanför Scandinavium xD Haha alla som gick förbi stod och glodde på oss ^^ Mysigt vare iallafall.

I lördags var vi och shoppade igen, men den här gången var vi i Frölunda. Efter shoppingen åkte vi tillbaka till kusinerna och såg på film och sånt.

I söndags (igår) packade vi ihop våra grejer och tog tåget hem till Linköping efter lunch. Vi var då ganska trötta i huvudena efter att ha varit i närheten av Sara (min yngsta kusin) ett par dagar eftersom hon pratar OAVBRUTET med jättehög och ljus röst ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0