Mot storstan!

Har inte gjort så mycket idag så jag har inte haft något vettigt att skriva här. Har mest slöat och varit på träning i Vidingsjö.

I min familj gillar vi inte att plannera i förväg så vi bestämde idag att vi ska åka till Sockholm imorn och stanna till lördag. Mamma hade lite problem med att få tag på något hotell, men till slut hittade hon ett, så imorn bär det av till storstan! :D Ska åka så att vi är där när Grönan öppnar imorn (11:00) och sen ska vi vara där hela dagen och på fredag och lördag ska vi nog gå på stan och sånt :)<3 Hemma igen på lördag...

Blir bara ett litet snabbisinlägg här idag för jag måste snart gå och lägga mig. Måste gå upp halv åtta (!) imorn... :S Men det är det värt!


Bild från när Micha och jag fotade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0