God jul!

Julaftonsmorgonen började med att Emma och Ida kom in på mitt rum för att se på julkalendern eftersom vi hade bestämt det igår. Såg på den och sov sedan en stund till. När jag sedan vaknade åt jag frukost och fixade mig innan vi åkte till mormor och morfar vi tolvtiden. Pappa hämtade även farfar från hans boende så att har fick vara med en stund... Vi började med att dricka glögg (varm saft) och sedan åt vi lunch. Efter det delade vi ut paket med farfar och sedan skjutsade pappa hem honom. När pappa kom tillbaka delade vi ut paket med honom eftersom han senare skulle åka och jobba och sedan såg vi på Kalle Anka. När det var färdigt fikade vi och sedan åkte pappa till jobbet.

När pappa hade åkt delade vi ut alla andra paket och spelade sedan julklappsspelet. Vi blev hemskjutsade av morfar strax före nio och åt lite köttbullesmörgåsar innan vi åkte.





Lite av julmaten :)


Paket under granen


Paketen till paketspelet




















Allt det här vann jag på paketspelet, duktigt! Toffifee, mintgodisar, tre röda ljussaker, två vita doftljus, fyra ansiktsmasker, fyra pingvinstänger och en hjärtkrok :)


Det här är alla mina julklappar:
En julmus (skojpresent på morgonen) - av mamma och pappa
Pärlhalsband och armband - av Emma
Svart t-shirt med tryck - av Ida
Vit t-shirt med tryck - av Ida
Midjeväska till USAresan - av mamma och pappa
500kr till USAresan - av farfar
100kr - av mormor och morfar
70 dollar (500kr) till USAresan - av mamma och pappa
Uppblåsbar kudde till USAresan - av mamma och pappa
Skrivbord - av mamma och pappa
Skrivborsstol - av mormor och morfar
Två speglar - av mormor och morfar

Tack för alla fina julklappar!
Dagen har varit jättemysig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0