Idag har jag hunnit med mycket roligt :D

Blir ett kort inlägg får Emma tjatar hela tiden om att hon vill ha datorn nu... Suck ^^ Började dagen med en välförtjänt (enligt mig i alla fall) sovmorgon, pannkakor till frukost-lunch och en varm dusch (y) Såg sedan de resterande avsnitten på Dieselråttor och Sjömansmöss och hjälpte mamma med lite saker. Efter det skrev jag ut lite fakta till mitt SOarbete och gjorde stödord till engelskan. Sedan slog jag in julklappar och gjorde powerbars med Emma och åt kvällsmat och sedan dess har jag suttit framför TV:n med familjen. Nä, nu ska jag nog ge datorn till Emma... Hej då, en bild slänger jag in till er också ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0