Juldans och utklädning

Idag var det som sagt juldans. Elise, Michaela och Rebecca kom hem hit igårkväll och på kvällen körde vi paketspelet. Micha och Elise hade världens fajt om ett örhängspaket ;) Jag fick två chokladtomtar, en tom & jerry godispåse, en jättefin mugg och en ansiktsmask... Vi låg och pratade jättelänge på kvällen och det slutade med att vi bara sov fyra timmar innan mobilerna ringde (y)

Hade juldans i skolan och några stunder med klassen. Vi körde en rolig tipspromenad där vi fick göra massor roliga saker. Jag, Elise, Micha och Becca var 80-tal, Sandra var hippie och Tilda var grekisk gudinna. Killarna var tråååk...! De enda som hade klätt ut sig var Kamil (basketspelare, enbart för att få ta med sig sin boll till skolan), Jonathan (någon konstig mask och en morgonrock?), Max (ingen aning om vad han var??) och Albin (misslyckad clown tror jag)... Här kommer en liten bildbomb från dagen :D



Hahaha! Avslutar med en extreeeemt fin bild på mig! Bjuder ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0