Tråk!

Känner att jag verkligen att jag inte har någonting vettigt att skriva om just nu... Bara massa plugg och inga träningar! :(Var hos sjukgymnast igår och han hittade en punkt där har trodde att det onda kom ifrån så han tejpade men det hjälpte ingenting, så jag är aningen deppig just nu eftersom jag SKA på cup om 19dagar... Mycket i skolan nu fram tills att betygen sätts, men det är ju inte så långt kvar eftersom de sätts den 14:e. Det jag har kvar är:
matteprov (imorgon)
engelskaredovisning om Minnesota(torsdag)
engelskainlämning om Minnesota (fredag)
soredovisning om Kina (fredag)
bildarbetena ska vara klara (tisdag)
spanskaredovisning om praon (tisdag)


Saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0