Hemma och vänder

Hemma igen efter en underbar vecka i Göteborg. Kommer aldrig att glömma Partille cup 2010! Vi åkte dit med två breddlag och båda lagen åkte ut i sextondelen så vi hade alltså två lag av de 32 bästa utav typ 100 95-lag. Vi spelade 13 matcher och förlorade bara tre matcher (mitt lag två och det andra en). Två av de lagen som vi förlorade mot (de matcherna som mitt lag förlorade) kom till semifinal! Vi hade alltså kunnat komma lite längre om vi hade haft mer tur med lottningen... Men jag tycker att vi spelade riktigt bra den här cupen :) Har haft sjukt kul! Invigningen var jättehäftig och det var lag med från Afrika, Brasilien, Nya Zeeland och andra länder långtbortifrån ;)

♥ Partille 2010 = Underbart! ♥

Nu ska jag packa klart för imorgon åker jag med Celina och hennes familj till Älvdalen (y)<3 Kommer hem på onsdag eller torsdag så då skriver jag här igen. Ha det bra såläge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0