Hej igen! :)

Har inte skrivit någonting här på länge eftersom jag har packat lådor, flyttat, packat upp lådor, köpt nytt till rummet och fixat i allmänt... Men nu är det mesta klart (bara lite kvar) och det känns underbart! :D Ska ta en bild på mitt rum när det är helt klart.

Imorn ska jag va med Celina och på torsdag(kvällen) åker jag och min familj till Stockholms skärgård där vi ska fira midsommar med några kompisar. Det är jättefint där! :) Har inte så mycket planerat i sommar mer än Partille och sen lite spontanresor till Skara sommarland, Stockholm, landet och Västervik (ingen plannering hemma hos mig ;P)

Ska försöka komma ihåg att lägga in bilderna från Liseberg imorn också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0