Liseberg och packning

Liseberg
Som sag så var jag på liseberg med Elise, Celina och Micha (+ även Alex, Oliver och Rasmus) i fredags. Även fast det regnade hela tiden så var det en underbart rolig start på sommarlovet. Åkte balder, kanonen och spin rock för första gången men vågade mig inte på uppskjutet, höjdskräcken och uppswinget. Men jag hade superkul ändå... Åkte tidigt på morgen (halv nio) och kom hem hem omkring två på natten. Det enda tråkiga var att man var så blöt hela tiden ;P och att Alex tappade sin mobili balder. Stackarn! :( Men sammanfattningsvis så hade vi en underbar dag i Göteborg ♥ Bilder kommer på söndag eller måndag (nästa vecka) för alla sladdar är nerpackade och jag orkar inte leta igenom alla lådor...

Här kommer bilderna! :D


Celina och Micha på bussen


Micha är såå seriös ;)


Micha och Elise i kön till Balder :)


Celina i kön till Balder :)


Jag och Celina :P


Ahahahaha... Underbart!


Vi var extreeemt fina i våra regnponchos! Här är Elise i sin ;)


Micha, Elise och Celina åker höjdskräcken... Nej, jag vågade inte ^^


Haha vi använde handtorken till ALLT möjligt! Här torkar Celina sitt hår och Elise torkar sin väska ;)


Denna bild på Micha får avsluta en underbar dag med underbara människor <3


Packning
Idag och igår har jag främst packat inför flytten. Så nu har jag liiiiite kläder, smink, en bodylotion och sju flyttlådor på mitt rum... Känns tomt och jag hoppas att jag inte kommer på att jag måste ha något som jag har packat ner någonstans ;) Längtar tills på lördag för det är då vi flyttar! :D


Underbar bild från Thailand förra året <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0