Match och flygande saker

Igår spelade vi match mot 92:orna och vi vann! Helt grymt!! Spelade hela matchen med bara en lins så hade lite tur att ingen skymde mitt öga som jag såg på för i sånnafall hade det blivit lite jobbigt XD

Idag åkte jag, 5 till från min klass och 7 från Emmas klass (6:an) till något nytt sience center som skulle heta flyglabbet. Vi var typ "testare" eller nått ;) Var inte jättekul, men vi missade ju lektioner och sånt är alltid trevligt. När vi kom tillbaka hade vi två lektioner (SO och mentorstid) och sen åkte jag, Micha och Celina hem till mig för att testa att åka inlines. På måndag ska vi nämnligen åka typ 1,2 mil inlines med skolan och Celina har aldrig åkt inlines tidigare. Ja, det går som det går. Tror inte att vi klarar tidsbegränsningen... ;P

Imorn ska min utväxt bort för jag ska bli rödhårig (min naturliga hårfärg) igen :) Efter frissan blir det att plugga hela dan och på kvällen är det träning. Är egentligen operation dagsverke imorn men eftersom jag måste plugga så jobbar jag i helgen istället...

Längtar till på fredag! Då är det nämnligen sista "läxdagen" för efter det har vi inga fler läxor :) Skriver här igen då för då har jag pluggat klart för åttan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0