En månad till julafton! :D

Idag är det exakt en månad kvar till julafton och det blir bara mer och mer snö. Mysigt och idag fick jag julgardiner och adventsljusstake som jag satte upp. Det blev jättefint! :)

Idag hade jag planerat att gå på öppet hus på Birgittaskolan men det var tydligen imorn... Full koll! Istället har jag pluggat lite SO eftersom jag har SO-läxförhör på fredag som antagligen (och förhoppningsvis) är det allra sista testet innan slutbetyg i geografi och samhällskunskap. Den här terminen får vi slutbetyg i bild, geografi och samhällskunskap...

Imorn har jag slöjd på morgonen och sen ska jag till vårdcentralen för att kolla min fot. Missar därför SO:n och sen vet jag inte om jag hinner tillbaka till engelskan, men jag tror det. Slutar efter engelskan (typ tjugo i två) för vi får ledigt från svenskan :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0