Nu har jag bestämt gymnasium och linje :)

Vårdcentralen för mig idag som jag skrev igår... Läkaren sa att det antagligen var någonting med mjukdelarna(?) i foten och att jag skulle ha träningsuppehåll i minst tio dagar. Det betyder att jag får börja träna igen tidigast fredag nästa vecka, jättelångt tills dess ju! :( Aja, nu får jag ju mer tid till att plugga och sånt är ju alltid trevligt (Noooot!).

Efter skolan åkte jag hem och pluggade en sväng och sen var det öppet hus på Birgittaskolan. Nu har jag bestämt mig till typ 99% var jag ska gå och vilken linje. Det blir: Vård- och omsorgsprogrammet: Lärling/yrkesprogram (som man kan fixa till högskolebehörighet på) på Birgittaskolan :)

Nu sitter jag och halvkollar på hockey och snart ska pappa förhöra mig på SO:n... Skönt att vara inomhus när det är så kallt och snöigt ute ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0