Prao är tröttsamt med ROLIGT! :D

Kom hem från dagens prao för ungefär 1½ timme sedan. Idag har jag tittat på en operation som höll på under hela tiden som jag praoade idag (ca. 7½ timmar). En riktigt spännande och intressant praoplats har jag! :D

Efter praon har jag inte gjort någonting speciellt men jag ska snart på träning. Imorn ska jag på gymnasiemässa och sedan på julmarknad på Ekenäs. Julmarknaderna på Ekenäs är alltid så mysiga! :)<3 Blir ingen match i helgen för min del så jag ska se till att arbeta lite med min(a) bilduppgift(er)... Och att ta lite bilder ska jag nog också hinna med ;)

Vi hörs <3

PS. Förlåt för dålig uppdatering, men jag blir så trött av att praoa ;)

Bild från förra vintern :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0