Prao

Kom hem från träningen för ungefär en timme sedan. Har inte bloggat de senaste dagarna för jag har praoat och igår efter praon var jag på 80årskalas hos min mammas faster och idag var jag som sagt på träning. För er som inte vet så praoar jag på neurokirurgen på sjukhuset där de bl.a. opererar hjärnan och andra delar i huvudet och runt omkring. Det är väldigt spännande och intressant, men mer kan jag inte berätta pga sekretess ;)

Jag praoar ungefär 7:30-15:30 så jag måste gå upp tio över sex... :( Men som sagt så är det roligt och då är det ju alltid lättare att gå upp på morgonen. Det enda som är jobbigt med min praoplats är att det är sjukt kallt! Så imorn ska jag se till att ha leggings och linne under sjukhuskläderna och värmetröjan som jag får låna. Haha frusen? ^^

Nä, nu måste jag gå ner och duscha och sedan sova så jag orkar med en lång dag imorgon igen! God natt <3

Bild från google ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0