Skadad fot :(

Igår var min sista dag på praon... Känns tråkigt för det har varit så roligt! Och på måndag börjar ju skolan igen :( Men nu ska jag inte deppa mer ;) Igår efter praon hände inte så mycket. Träning på kvällen där jag fick ännu mer ont i foten än vad jag haft innan, så nu har jag bandage för att avlasta lite... Måste köpa nya handbollsskor för mina tränare sa att jag kunde ha fått ont i foten pga dem, så imorn ska pappa och jag till tornby för att köpa nya :) På kvällen, efter träningen, såg vi på TV och min moster var här.

Idag har jag inte tänkt göra så mycket vettigt utan bara ta det lugnt och slappa ;)


Haha underbart fin bild från gårdagens prao! xD
Jag söver en docka eftersom min handledare tyckte att jag skulle ha lite bilder på hur man gör när man söver en patient ;) Och ja, jag vet att jag har extreeemt fina kläder och en mycket vacker mössa! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0