Slappisdag (y)

Idag har verkligen varit en sån där riktig slappisdag! ;) Gick upp typ halv ett och bytte inte om från pyjamas förrän efter klockan tre... Har fixat klart så mycket jag kan göra hemma på min slöjduppgift och sen har vi firat pappa lite eftersom det är fars dag! ♥ Just nu sitter jag och tittar på TV (Ensam mamma söker) med familjen :)

Imorn börjar ännu en vecka med prao och det ska bli skoj. Extra bra blir det imorn eftersom jag inte börjar förrän klockan tolv istället för halv åtta som jag brukar! :D Slutar klockan sex och då ska jag åka direkt till träningen så jag kommer inte hem förrän efter halv nio då träningen slutar (y)

Nu börjar TV:n igen efter pausen så vi hörs imorn ;)
Blommor som liknar hjärtan - LOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0