Engelska och kompositörer = inte min favoritsysselsättning på studiedagar...

Sitter här och försöker fatta vad jag ska skriva på engelskaläxan och till engelskaredovisningen... Fattar ingenting! Lyssnar dessutom på massa symfonier av kända kompositörer och försöker lära mig vilken som är vilken för det tycker vår musiklärare att vi ska kunna... USCH! Ibland (eller oftast nuförtiden) bara hatar jag skolan och allt som har med skolan att göra! Skulle egentligen varit med Micha idag men pluggandet gjorde att jag inte kunde det :( Har träning ikväll och pluggandet måste vara klart innan dess för efter träningen måste jag sova ganska skapligt för imorn ringer väckarklockan halv 4... :S Längtar tills imorn! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0