Fysikuppsats (n)

Sitter just nu och skriver på min fysikuppsats. Jag gillar inte fysik speciellt mycket så det gör ju inte saken bättre... Vi ska skriva 2-5 sidor och jag har skrivit ungefär två och jag har ganska mycket viktigt kvar så jag ska skriva kanske 1½ sida till. Uppsatsen ska vara inämnad på onsdag men eftersom vi även har fysikprov då så ska jag försöka bli klar med uppsatsen idag.
Mobilinläggen som jag skrev under dagen har iallfall kommit upp som de ska, det enda störiga är att man inte kan lägga upp bilder i inläggen (eller jag har iallfall inte fattat hur man gör) så det är ju lite tråkigt :( Så om man vill ha bilder får man lägga in det efteråt...
Framsidan till min uppsats :)     (tog bort mitt efternamn...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0