Hejsan svejsan! ;)

Det är frost och jättekallt när jag åker till skolan på morgonen och regn och kallt-varmt när jag åker hem... Skapligt störande! Hade fysikprov idag då, gick inte så bra som jag hade velat för det var massa frågor om saker som vi varken hade gått igenom eller som det stod någonting om i boken... Aja, hoppas på VG iallafall :D Nu ska jag snart städa på mitt rum. Mitt rum är verkligen ett bevis på att det har varit mycket i skolan nu. I vanliga fall har jag nämligen ganska bra ordning men nu ligger det grejer ÖVERALLT bara för att jag inte har hunnit städa...

Har bara svenskauppsats/berättelse till på fredag och sedan kommer de tre underbara, efterlängtade veckorna! (Haha tjatar om dem hela tiden, men dem är det jag tänker på för att orka med den här veckan)
BILDBRIST! Måste ut och fota nån dag ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0