Jag saknar Celinaaaa! :(



Blev tyvär inget inlägg igår för efter skolan var jag tvungen att göra om min biologilabraport (N), plugga till spanskaprovet som var idag och slänga i mig lite mat. Sedan åkte jag för att kolla på matchen mellan USM-laget och P96 och sedan träna. Matchtiden var dock ändrad så det blev ingen träning. Jag var alltså i hallen typ 2½ timme helt i onödan när jag istället hade kunnat plugga... Inte najs! Nu förstår ni att jag inte hade någon tid alls att skriva här.

Kom hem från skolan för typ en halvtimme sedan. Har ätit lite och nu (snart) ska jag skriva ett brev till Celina, plugga lite biologi och ikväll kommer Celinas mamma hit en sväng. Nu ska jag äta en kaka, hej då! ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0