Ny mobiltelefon!

Idag åkte jag, Emma och pappa till tornby vid tolvtiden. Fick en ny mobil och en vinterjacka. Tack! <3 Efter tornby skjutsade dem mig till sporthallen för där skulle jag och resten av mitt lag vara matchvärdar på damernas match. Det var en riktigt tråkig match... Efter matchen har jag skrivit lite på min uppsats och nu sitter jag och kollar på Ice Age 3 med min familj xD Imornbitti har jag match i Västerås :D Matchen börjar 10.15 så vi måste åka från Ånestad halv sju (!) "/ Tidigt, men jag överlever nog ;)
En sån här mobil är det som jag fick :) Har gratis surf, så jag ska försöka blogga lite imorn innan och efter matchen :D Ha en trevlig lördagkväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0