Orientering är inte min favorit...

Började skoldagen med 80min slöjd. Helt okej om man inte räknar med att vi senare fick veta att alla i vår klass (förutom vi som har syslöjd=7pers) slapp sin lektion... Orättvist! :( Sen hade vi håltimme och kort SO-lektion. Efter det var det dags för orientering i Vidingsjö. Det spöregnade, var kallt och jag var verkligen inte pepp på att klafsa omkring i någon lerig skog, men jag är faktiskt väldigt nöjd med min insats och vi slutade ju 1½ timme senare än vad vi skulle göra egentligen så jag överlevde ;) När jag kom hem tog jag en jättelång dusch, åt lite och sedan dess har jag bara legat i soffan och slöat (y)

Bild från google... (bildbrist!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0