Ullared

Idag var det skola igen efter fyra dagars ledighet. Va supertrött imorse, men det var ju bara att gå upp... Hade musikprov och jag tror att det gick ganska bra (förutom lyssningsgrejen) :) Slutade kvart över tre och sedan var jag med Michaela och sedan var jag på matinformationsgrej med laget :D

Igår var jag som sagt i Ullared med mina systrar och min mormor. Åkte hemifrån klockan fyra och kom hem typ vid tio... Vi hade det jättekul och lite shopping blev det ju såklart! :D
Köpte:
♥ canvastavla
♥ gardiner
♥ tumvantar
♥ tjockare fingervantar
♥ body butter
♥ 2 par lurvstrumpor
♥ termoleggings
♥ strumpbyxor
♥ 2 pyjamasar
♥ nattlinne
♥ tjocktröja
♥ kofta
♥ långärmad tröja

Kommentarer
Postat av: Suzzie

Åh va kul..Vill också dit =)

2010-10-22 @ 15:14:49
URL: http://suzziie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0