Alltid något som ska krångla... (!)

Hej! Idag (eller egentligen igår eftersom klockan är över tolv...) började jag dan med att åka till tornby med mamma och pappa. Köpte tre runda, röda mattor till mitt rum och fotopappet+ramar att sätta upp på min vägg. När jag kom hem och skrev ut bilderna blev jag inte glad... :( För det första så var fotona alldeles för små för ramarna och för det andra så hamnade bilderna helt snett (?) Alltid något som ska krångla! Så jag ska nog antagligen skicka efter bilderna på internet eller nått sånt...

På kvällen lyxade vi till det lite extra och åt trerätters. Pilgrimsmusslor till förrätt (inte speciellt gott), svärdfisk, lax och pressad potatis till varmrätt och tobleronemousse med hallon och vindruvor till efterrätt. Mums! ♥


Efterrätten med dekoration by me :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0