Min födelsedag :)

Fyller som sagt år idag och 8 timmar av dagen spenderades i skolan... Man kan väl göra roligare saker men med underbara kompisar blev dagen bra ändå :) Vi köpte fryst tårta och åt på lunchen. Haha inte världens godaste men roligt hade vi iallafall. Efter skolan åkte jag hem och åt tårta med familjen och fick de paket som jag inte fått på morgonen. Fick ett linne, ett par leggings, två t-shirtar, en tjocktröja, ett halsband, en liten ask, presentkort på gina och pengar så är jätteglad :) När gästerna gått hem kom Jocke hit och han var här tills för en liten stund sen :)<33 Jag har alltså haft en bra dag med familjen, underbara kompisar och älsklingen :D<3333


Haha liten Matilda på ungefär 3½ år ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis igen :)

Men.... Var inte Jocke sjuk? :P Hahaha

2011-04-04 @ 22:14:10
Postat av: Matilda

Tack :)

Han blev frisk sen ;) Eller rättare sagt han vaknade ;)

2011-04-05 @ 15:26:29
URL: http://fotomatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0