Veckan så här långt...

Måndag:
Jocke kom hit vid tretiden eller nått sånt och sen gick vi och köpte glass, såg på film och pratade. Han sov sedan över här :)<3

Tisdag:
Åkte till gymmet för att först träffa min sjukgymnast och sedan gymma med Elise. Min fot blev sämre under tiden som jag var i Alingsås eftersom vi gick väldigt mycket då så min sjukgymnast sa att det var bäst att jag bara gjorde de övningar jag haft ett tag i gymmet och så ska jag försöka att inte gå så mycket. Ska tillbaka till honom igen om två veckor och förhoppningsvis är min fot lite bättre då. Skulle som sagt även gymma med Elise efteråt men hon kunde inte så jag fick träna själv... Efter gymmet åkte jag hem och packade upp från cupen och slöade lite innan jag senare på kvällen åkte på handbollsträning. Kan ju inte vara med på speciellt mycket men det känns ändå bra att gå på träningarna ;)

Onsdag:
Gårdagen spenderades i Stockholm med Michaela och Elise. Köpte bara ett par jeans men både Micha och jag letade som galningar efter skolavslutningsklänningar men det fanns verkligen inga. Jag hade feber hela dan men eftersom jag är så duktig hade jag panodil med mig så vi hade en riktigt rolig dag i storstaden! :D

Torsdag (idag):
Är fortfarande sjuk men är mest förkyld och har inte så mycket feber så är nog frisk till imorn hoppas jag :) Har alltså spenderat dagen hemma och bara tagit det lugnt.

Stckars Jocke är också sjuk men han har typ halsfluss eller nått sånt... :( <3


Bild från Stockholm när jag var där i somras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0