Första skolveckan avklarad :)

Har nu gått en hel vecka på en ny skola med nya klasskompisar. Birgittaskolan verkar vara en bra skola och klassen verkar också vara riktigt bra! Under veckan har vi haft några lektioner, men de flesta har till större delen bestått av att läsa igenom kursplaner och betygskriterier.

Vi har även nollats varje dag, både på skoltid och på onsdags- och fredagskvällen. Det har varit riktigt roligt med såpbrottning, dragkamp över tinnerbäcken, namnlekar, kungen begär och mycket annat. Det som jag tyckte var mindre roligt var fredagkvällens nollning eftersom den i princip bara gick ut på att alla skulle dricka så mycket som möjligt och för oss som inte ville dricka blev det lite långtråkigt... Men resten av nollningen har varit kanon!

I helgen ska jag njuta av att äntligen ha lite sovmorgon, göra svenskaläxan och va med älsklingen ♥


Just det, häromdan köpte jag mig en egen dator :) Den ser ut såhär:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0