Hiss och diss :P

HISS :)
  • Det som känns allra bäst just nu är att min fot börjar bli bättre och bättre. Igår på träningen sprang jag tex 8 km utan problem. Sprang femman, 1km uppvärmning, 2km nerjoggning och lite intervaller :) Min sjukgymnast har även sagt att jag antagligen kommer kunna vara med och spela på cupen som vi ska på 9-11 september så det känns jätteroligt med tanke på att jag inte har spelat match sen november förra året...
  • Att sommarlovet har varit jätteroligt!

  • Att vi ska ha vår första inomhusträning idag :)
DISS :(
  • Att det är bara fem dagar kvar på sommarlovet...
  • Att Jocke och jag bara har varit på samma ställe två veckor av sommarlovets åtta veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0