Slut på sommarlovet...

Imorgon börjar jag skolan igen efter ett härligt sommarlov som gärna hade kunnat vara ett par veckor längre...

Den här sommaren har jag:
♥ Spenderat 4 underbara veckor i USA med bästavän Celina. Vi pratade, tog kort, campade, gick på stan, kollade på en prideparad, firade midsommar med andra svenskar i USA, var på 4juli-firande och hade allmänt trevligt!

♥ Varit i Stockholm med min familj där vi var på Gröna Lund och fotografiska muséet och shoppade

♥ Åkt segelbåt med älsklingen. Det var jättemysigt förutom på natten då det spöregnade, blixtrade och var stormbyar så att ankaret släppte haha

♥ Varit på landet

♥ Klippt håret

♥ Träffat mina kusiner

♥ Varit med Jocke, Micha och Elise

♥ Fotat med lillasyster Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0