Elise kommer hit om typ en timme :)

Tjo! :) Idag var jag aningen smidig känner jag... Glömde min mobil på rummet och märkte inte förrän vid fem-tiden att Elise hade messat vid typ halv tolv för att fråga om vi skulle va eller inte idag. Smidig tjej alltså haha :P Aja, har slöat framför datorn större delen av dagen men även packat ihop lite grejer inför torsdagen. Omkring klockan sju kommer Elise hit eftersom vi inte kan va nån annan dag den här veckan och vi ville ju liksom träffas någon gång på lovet ;)

Ikväll / inatt ska jag även välja ut 100 bilder att beställa för jag fick 100 gratis bilder från fujidirekt i en tidning :)


En av bilderna som jag ska beställa. Älskar ödehuset till höger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0