SPORTLOV!!

Ja min blogg är väl inte direkt den mest uppdaterade... Men har inte haft något vettigt att skriva och då är det väl bättre att inte skriva något alls? ;)

Nu har jag ett underbart och mycket välbehövt sportlov vilket känns riktigt trevligt! Skulle egentligen varit med Elise idag men stackarn är sjuk så jag har bakat chokladmuffins med vit choklad i istället. Blev riktigt gott. Recept finns HÄR. Kan inte ta någon bild på resultatet för min kamera är urladdad :(

Är faktiskt riktigt pepp på att fota just nu, men det är inte det lättaste när man har kryckor. Ska ha kryckor i typ minst en månad tror jag så jag är lite deppig för att jag har missat typ hela den här handbollssäsongen. Skadade mig ju i oktober/november någongång och eftersom de sista seriespelsmatcherna är i mars så lär jag ju inte kunna spela någonting mer den här säsongen... :(

Åker iallafall till London med pappa torsdag-söndag. Blir väl inte det smidigaste med kryckor men vi kommer ha kul ändå! Och jag slipper ju bära nånting. Stackars pappa när vi ska shoppa! Haha nädå ;)

Men vi hörs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0