Juste, min blogg ja...

Här var det ju tomt... Har helt enkelt inte orkat skriva något ;) De senaste dagarna (och veckorna) har jag gått i skolan, pluggat, tränat och varit med Elise, Micha och Jocke :)<3

Skolan böjar bli mer och mer jobbig med biologiprov och so-inlämning nästa vecka och nationella prov som börjar veckan efter det. Pratade med syv på skolan igår och nu har jag bestämt mig för att det blir vård och omsorg - högskoleförberedande på Birgittaskolan i gymnasiet :) Inte sååå långt kvar...

Med träningen är det väl lite sådär. Min fot gör fortfarande jätteont så jag kan inte springa eller hoppa, och därmed inte träna speciellt bra. Saknar verkligen att kunna vara med och spela handboll med mina handbollskompisar istället för att bara sitta och kolla på, passa lite och köra fys! Ska göra en magnetröntgen av foten på onsdag så förhoppningsvis vet jag vad det är för fel efter det :) Men jag har liksom haft ont i mer än 2 månader!

Just nu ligger jag och kollar lite på tv för jag är sjuk... :( Men snart ska jag se på semifinalen mellan Sverige och Frankrike :D


Googlebild för jag har inga nya bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0