Hemma igen :)

Öhm... bloggningen blev det väl lite sisådär med när jag var i USA. Kände inte riktigt att jag orkade skriva och desutom ville jag inte hålla på att lägga in bilderna till datorn hela tiden och en blogg utan bilder är tråkigt.

Nu är jag iallafall hemma så jag ska försöka börja blogga lite mer nu igen. Håller på att lägga upp alla 1000 bilder på datorn just nu och när jag har rensat dem kommer de upp här allteftersom. Har haft det underbart roligt i USA med Celina och jag kommer sakna henne massor :) 

Idag har jag packat upp allt från min resa och ikväll ska jag träffa Jocke som jag inte har träffat på typ en månad. Har saknat honom galet mycket! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0