Värt med skola just nu? Nja...

Idag:
Matte: Lekte en lek hela lektionen.
Spanska: Såg slutet på en film (ca 15min) sedan slutade vi.
Hemkunskap: Bakade morotsmuffins och skrev utvärdering. Slutade ca 45min för tidigt.
Biologi: Gick tipspromenad om svampar och slutade ca 30min för tidigt.

Imorn:
Fysik: Redovisa/lyssna på redovisningar - TRÅK!
Idrott: Antagligen typ fotboll eller nått... Jag ska va med och springa lite :)
Musik: Antagligen typ sjunga eller nått sånt
Spanska: Vet inte om vi ens ska ha den lektionen
Fysik: Förtsätta redovisa/lyssna på redovisninar...
Biologi: Städa skåp 

Torsdag:
Stockholm - statsvandring, shopping, Gröna Lund :)

Fredag:
LEDIGA!

Måndag:
Fotbollsturnering hela dagen

Tisdag:
Klasskamp hela dagen och sedan avslutningslunch

Onsdag:
Skolavslutning!

Blir lite småirriterad på skolan eftersom vi verkligen inte gör någonting vettigt och Göteborg, Jönköping mfl. slutar denna vecka när de dessutom börjar senare än oss... Orättvist! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0