Kryckor

Var hos en sjukgymnast idag och han sa att jag ska ha kryckor i minst två veckor till, men antagligen resten av mars... :( Därför tänker jag skriva lite hiss och diss om att ha kryckor haha ;)

  • Jag fick gå före i typ alla köer i London
  • Jag slapp stå på tunnelbanan i London och fick sitta istället, för alla var jättesnälla och flyttade på sig för att jag var handikappad
  • Jag slipper plocka undan efter maten
  • Jag slipper bära alla böcker och sånt i skolan

  • Det var himla jobbigt att hoppa omkring på kryckor i London
  • Man går mycket långsammare än alla andra
  • Jag är typ fast i mitt hus om ingen kan skjutsa mig någon annan stans
  • Mina fingrar fungerar inte pga kryckorna
  • De som får bära mina saker blir trötta på mig och mina kryckor
  • Jag kan inte spela handboll! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0