Vad är vitsen med att man ska vara med bara för att?

Värd skoldag idag! Började dagen med orientering och eftersom jag inte kan springa (dampfot!) skulle jag vara funktionär. Jag fick sitta på en bänk och glo i 2½ timme medan alla andra fick gå hem direkt efter att de hade kört, alltså efter typ 1-1½timme. Behöver jag säga att det var extremt tråkigt och att jag höll på att frysa ihjäl? "/

Efter vidingsjö åkte jag hem och fixade lite lunch. Blev köttbullar, makaroner och grön sparris - mästerkocken! ;) Åkte sedan till skolan för en mattelektion på 50 min innan vi slutade för dagen. Värt!

Nu ska jag vara lite duktig och plugga... :(


Någon är pepp på sommarlov haha lägger typ bara upp massa sommarbilder ;)
Ja, jag vet att jag bara lägger ut gamla bilder, men jag ska försöka fota lite nästa vecka och i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0