USM Steg 1 och annat skoj

Igår var jag som sagt i Stockholm och spelade USM Steg 1 med mitt handbollslag. Vi kom etta i gruppen efter att ha utklassat de andra två lagen med 30-19 och 31-15, och går därför direkt vidare som gruppetta till steg 3 - perfekt! 

Till och från Stockholm åkte jag med Julia och Heléne och vi satt och kollade på stjärnfall på hemvägen vilket var riktigt häftigt. 

Jag kom hem strax efter tio igårkväll och då skjutsade mamma mig direkt till Michaela. Vi satt lite vid datorn, pratade och såg på film innan vi somnade. Gick (typ 2,5km...) hem från Micha runt halv ett och efter en stund kom Jocke hit :) Nu har han åkt hem eftersom han var tvungen att plugga så resten av kvällen ska jag nog inte göra någonting speciellt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0